יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

הילד שלי כל הזמן רעב! הרצאה ודיון

"הוא כל הזמן מחפש אוכל!"
כל הזמן סביב המקרר. " אני רעב", "מה יש לאכול?", "מתי אוכלים?"
כאשר אבא שלו מגיע הביתה, הוא מבקש לאכול שוב, למרות שסיים ארוחה גדולה רק שעה קודם.
גם כשאנחנו יוצאים, לחברים או לאירועים, הוא כל הזמן סביב שולחן האוכל.
אנחנו ממש מיואשים. לא יודעים מה לעשות איתו. מעבר לאי הנעימות, הוא ממש עלה במשקל בשנה האחרונה, וגם ככה קיים אצלו עודף. גם אני וגם אבא שלו עם הסטוריה של השמנה מילדות. אנחנו מאד רוצים לחסוך ממנו את התלאות שעברנו, אבל לא יודעים איך..."



בהרצאה נלמד להבחין בין רעב אמיתי (פסיולוגי) לרעב רגשי וכיצד לעודד שיח מקדם בריאות עם הילדים.

המשך ניתן לקרוא בבלוג:
http://vered-diet.blogspot.com/2011/11/blog-post_21.html

שמחה להזמין אותך לשמוע ולהשמיע. במהלך שעתיים נעלה דרכים נוספות לטיפול בתופעת 'הילד הרעב תמידית', ואחלק כלי פשוט ויעיל להתחלת הטיפול ויצירת שינוי.

איפה ומתי?



קישור לאירוע בפייסבוק: http://www.facebook.com/events/164291707002942/

ביום שישי 30.12.11 תתקיים ברחובות הרצאה בנושא "הילד שלי כל הזמן רעב!".
היא תתקיים בין השעות 9:30-11:00
לפרטים ניתן לצור עמי קשר במייל veredyaffe@hotmail.com או בטלפון 052-3960128
או להשאיר שם ואימייל : 



דואר אלקטרוני *
שם

קפה/תה ועוגה, אוירה נעימה וחברה טובה- עליי :-)

מחיר: 50 ש"ח להורה יחיד, 70 ש"ח לזוג.



בנוסף:
אם ברצונך בקבלת עדכונים והמלצות ישירות לתיבת המייל שלך, ניתן להשאיר את הפרטים כאן למטה.



דואר אלקטרוני *
שם *


אני מבטיחה שלא לעשות שימוש בפרטים שיוכנסו מלבד למטרת הדיוור הנוכחי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה